Alle er lige.

Men nogen er som altid mere lige end andre.

https://nyheder.tv2.dk/live/politik/2025-08-11-dansk-politik/ingen-partier-har-betalt-omstridte-emballage-gebyrer-under-valgkamp?entry=60a5f7ea-7b16-483c-b772-04d10b3c688d

Som DF siger,

– Hånden på hjertet, så har vi altså brugt mere tid på at overskue lovens hovedløse konsekvenser for danske virksomheder og forbrugerne. ”

Ja, og hvis en virksomhed hvori der var dødelige/ikke-politikere/normale mennesker, så ville der falde bøder med det samme, for loven er jo indført.

Men efter jeres (Berlingskes, red.) henvendelse, tager vi fat i Folketingets Præsidium for at få nogle retningslinjer som politisk parti, udtaler Dansk Folkepartis gruppeformand, Peter Kofod

Fantastisk ide. Loven er for alle, men de skal jo lige høre om det virkeligt kan være rigtigt at den også gælder eliten, altså politikerne. De bør jo helt klart fritages når de nu er så optagede af at overskue konsekvenser ved den lov de ignorerer.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Comments are closed.